Oglamorös

En fullständigt oglamorös isolering. Går omkring i noppiga mysbyxor och en oformlig hoodie från H&M. Glåmig och ful i hyn, men har varken ork eller lust att göra något åt det. Det jag verkar vara bra på är att stoppa i mig SOCKER....

Började med frukost som bestod av blåbärsmuffins. Jättegott, verkligen!! För att sedan fortsätta med kalaspuffar... Så här ser mönstret ut numera och det verkar ju fortgå så länge detta jäkla coronavirus härjar. Så lätt att sitta hemma framför datorn och beställa hem matkassar...

Kanske ska jag ta ett mysbad i kväll, men bara kanske, det är möjligt att jag hasar runt precis som jag gjort hela dagen, i samma kläder... Och fastnar i soffan.

Kalaspuffar...äts med fördel direkt ur förpackningen med stor sked.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mäns våld mot kvinnor

 Jag brukar lägga upp #mänsvåldmotkvinnor på min insta @jenniferlabonaire. Följ gärna.