Gucci parfym och för många semlor...

Ibland råkar man bara springa på "jättefynd"!!! Som när jag gick förbi en makeup -och parfymbutik som skulle stänga permanent. Den här dagen hade de "köp 3 betala för 2". Det mindre positiva i det hela var att jag spenderade mer än vad jag hade råd med...
Kom iallafall hem med en Gucci Première parfym 75 ml för 200:-



Det blev även mer smått och gott, såsom hårfärgen jag la upp i ett tidigare inlägg. Vad mer som blev skriver jag mer om en annan dag.

Nu känner jag mig "jäst", har tryckt i mig 2 semlor i dag. Måttfull?? Näe...knappast.... Jag skyller på att det blir en hel del att göra i morgon.
Först ska lilltjejen klippa sig på fm, senare på dagen har jag tid på VC för uppföljning av smärtstillande och astmamedicin, även tänker jag ta upp min läskiga yrsel som dyker upp med jämna mellanrum. Blä!
På kvällen är det föreläsning om Psykos som kommunen håller i. Den är till för anhöriga, men även de som är nyfiket intresserade (läs jag). 

Jahapp...sovadags då....


Instagram: jenniferlabonaire


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mäns våld mot kvinnor

 Jag brukar lägga upp #mänsvåldmotkvinnor på min insta @jenniferlabonaire. Följ gärna.