Billig outfit

Dessa textila prylar som man kan klä sig i, kom jag över helt nya till bra pris. Jag kan passa på att tillägga att jag inte shoppar varje dag...Mycket har jag haft i garderoben en tid. Brukar passa på att sälja av lite kläder (om det nu råkar vara värda ngt), och skänka till välgörenhet med jämna mellanrum. 

Jeans: 299:- Super trash
Sweatshirt: 100:- Only
Örhängen: 199:- Winston & Elle


Min ekonomi tillåter tyvärr inte några större utgifter gällande "onödiga saker", men det har hänt att jag har handlat för mer än vad jag egentligen klarar av. Det är bilden nedan ett praktexempel på... Men trots för mig en alltför stor prislapp var de iallafall på REA.


Jag hade "fyndat" en quiltad jacka från Gant för 1500:- och ett par grå mockastövletter från Billi Bi för 400:-. Jag blev lite för mycket "carried away" vid dessa två tillfällen. Dessa har hängt med ett tag nu, och jag använder dem båda regelbundet. Jag ber om ursäkt till mitt stackars bankkonto....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mäns våld mot kvinnor

 Jag brukar lägga upp #mänsvåldmotkvinnor på min insta @jenniferlabonaire. Följ gärna.