Kvällsmys

Soffpotatis



Kvällsmys i soffan. Jag + Forrest = sant.Min fina dvärgpinscher 💗.Fattar inte varför jag har såna problem med att komma i säng i tid... Vet att jag ska upp i ottan i morgon, men ändå....sitter jag uppe och ugglar.Har en tid på WeMind på fm i morgon. Håller på med en utvärdering, om ifall jag får lov att gå där. Har redan varit där en gång, och jag har två besök kvar. Tycker att jag far fram och tillbaka som ett torrt skinn.På em har Forrest en tid för kloklippning hos veterinären. Det är alltid ett projekt, han avskyr att klippa klor, och jag är rädd för att klippa i pulpan. Har försökt själv, men det blir aldrig bra.






Instagram: jenniferlabonaire

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mäns våld mot kvinnor

 Jag brukar lägga upp #mänsvåldmotkvinnor på min insta @jenniferlabonaire. Följ gärna.