Fyndar inte bara kläder och accessoarer

Jag fyndar faktiskt det mesta. Allt från gardiner, decilitermått och hårfärg. Alltså allt mellan himmel och jord. Det enda jag inte fyndar är mat. Har inte kommit på tanken, men däremot kollar jag alltid "veckans erbjudanden".

Har tänkt ett tag nu att jag måste färga om håret. Tycker att den börjar bli lite dassig... Hade tur idag, och hittade hårfärg. Fick 2 st förp. för 100:- Det är en butik som tyvärr ska slå igen.

Hårfärg. 2 st. för 100:-

Det kan bli snyggt till ett par örhängen jag hittade på Tradera för en spottstyver.  Var också inne en sväng på Myrorna i helgen och hittade en skotskrutig kilt, jättesöt var den, men när jag kom hem ville den inte passa 😕. Tror faktiskt att den är XS alt. barnstorlek...Så om nån vill ha är det bara att hojta.

Örhängen hittade på Tradera


Instagram: jenniferlabonaire
Följ gärna!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mäns våld mot kvinnor

 Jag brukar lägga upp #mänsvåldmotkvinnor på min insta @jenniferlabonaire. Följ gärna.